people

Final Exam Dan Aku.


Salam all, ekceli takde ape yang nak aku post'kan kali neh. Agak busy dan jiwa agak kacau bilau dengan pelbagai masalah yang datang pada time2 camneh. Iskk. First sekali pasal penyakit aku. Penyakit yang tiba2 je datang, batuk berdarah dan sakit dada. Adehh. Sangat2 menyeksakan betul asyik batuk2 je. Pastu sakit dada nthen tetiba keluar darah. Aduhh. Aku neh jenis malas amek port pon pasal sakit2. Biar je la. Nanti2 ok la kot. (Harap2 la).

Hah, aku dah tak larat nak taip panjang2. Neh aku upload screen shots jadual exam aku. Oh ya, exam aku akan bermula pada 21 April neh dan berakhir pada 9 Mei. Sangat2 panjang masa tuh. Hopefully aku dapat take a chance utk bukak buku dan hafal apa2 yg patot. Doa2kan aku ok. Aku pun doakan korang yang bakal amek exam tak lama lagi. :D


*Klik gambar utk tumbesaran berganda*



*Klik gambar utk tumbesaran berganda*



*Klik gambar utk tumbesaran berganda*

Oklah, aku rasa cukup sampai sini je. Kepala aku pun tengah tingtong neh. Semoga semua berjalan dengan lancar dengan hendak-Nya. Amin~


P/s: Kau, aku, exam dan kebebasan. Hak milik yang tak pasti. Tapi yakinlah, kebebasan itu mutlak!


2 comments:

Khairul Amini said...

Ko IS part 1 kan??? ko tukar kos ek... sebab sem lepas kalau tak salah aku ko amik business...
hahaha.. group mana ni? Tak pernah nampak pun... (maybe aku yg tak perasan kot... huhu)

Mrx Lonely said...

mne ko taw aku tkr kos?huhuhu.
aku IS group A...ko group C kn?