people

Nostalgia Kenangan Zaman Sekolah Rendah.


*Oh! Sekolah rendahku.*

Salam all, dalam pada sibuk orang duk kalut nak final exam neh. Sempat lagi aku meng'onlinekan diri neh. Hahaha. Peduli apa kata orang, yang penting, ikut saja kata hati. Kah3. Oh ya, tadi aku duk click2 facebook member dan tetiba aku terjumpa la sumthing yang agak valueable (berharga giler babeng!). Iaitu, gambar kelas masa sekolah rendah dulu, walaupun tak semua gambar kelas ada tapi memadailah dengan 2 keping gambar iaitu masa darjah 4 dan darjah 6. Fuhhh, kenangan beb. Nostalgia masa sekolah rendah mula berlegar2 dalam benak fikiran aku. Hahaha.

Ok, gambar first neh adalah masa darjah 4. Fuhh lama siotttt.! Hahaha. Time darjah 4 neh kalau tak silap aku la, kelas kitorang kat tingkat atas. Tak banyak yang aku boleh citer sal darjah 4 sebab aku tak ingat sangat. Hahaha. Apa2 pun neh adalah gambar kelas aku time darjah 4 tuh. 4 Pluto woot!!! Untuk pengetahuan korang, nama sekolah rendah aku adalah Sekolah Kebangsaan Sultan Ismail 1. Terbaek wookkkk!!


*Klik gambar untuk tumbesaran tahap gajah*

Dan neh plak gambar masa darjah 6, time neh memang banyak kenangan woo. Ponteng kelas, lawan cakap cikgu, sakat member, kenangan kat lab sains, maen nike (bahasa Kelantan, bahasa luar aku taktaw lak apa die. Hehehe) dan macam2 lg lah. Neh gambar kelas aku time darjah 6. 6 Pluto!! U guys rawkkksss!!!


*Klik gambar untuk tumbesaran tahap gajah*


Dua keping neh je yang aku jumpa, aku tetap tak puas hati neh! Aku nak cari gak gambar kelas aku time darjah 1, 2, 3, dan 5. Kenangan wooo! Kita akan bawak benda neh sampai kita tua. Percayalah! Hehehe. Ok lah, aku rasa cukup setakat neh je aku melalut. Point aku untuk tunjuk gambar kelas pun dah selesai. Salam April untuk semua. :D


P/s: Kalau ada geng2 SK. Sultan Ismail 1 batch 2003 yang terbaca blog aku neh, sudi2 lah tinggalkan jejak kat bahagian komen. Kita wat reunion geng2 kita. Ibarat kata Hannan, biar pecah tembikai, tapi jangan pecah sek kita! Hahaha. Sekian dari aku. Mrx Lonely. Kelas 1 Neptune, 2 Marikh, 3 Pluto, 4 Pluto, 5 Pluto dan 6 Pluto. :D

3 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

semua anak bujang eh.rindu jugak zaman sekolah rendah.sgt indah *sambil bawak muke bercahaya*

Mrx Lonely said...

haah. semua anak bujang..takde anak dara..hehehe...tapi time tuh tak tahu pape pn..xde nye nak ngorat weewiit2 bdak2 pompuan..

tp tuh la, time bdak2 la time plg best skali... :)

etomyam said...

wow, tengok badge tu teringat kat badge sekolah abang aku...macam nak sama dah tu..SIC hehehe